lid worden

Voor kinderen geldt een minimale leeftijd 5 jaar. Voordat je lid wordt kun je deelnemen aan 4 proeftrainingen.

Lid worden kan eenvoudig door onderstaand formulier in te vullen. Print het formulier uit en lever het in op Sint Jacobsstraat 1b-1 te 4855 AK Galder (brievenbus 1B-1 bij  het dorpshuis) of vul het in en mail het aan leden@rkvvgesta.nl.

proeftraining

Als je graag wil voetballen en lid wil worden van Gesta, maar eerst nog even de kat uit de boom wil kijken of dit echt wel iets voor je is, dan is het geen probleem om eerst nog even mee te doen met (maximaal) 4  proeftrainingen voordat je hierover een beslissing neemt.

wijzigingen doorgeven

Als er wijzigingen zijn in uw persoonlijke gegevens zoals adres, e-mailadres, telefoonnummer of of mobiele nummer dan kunt u deze per mail doorgeven aan: leden@rkvvgesta.nl.

spelerspas

Spelers van 11 jaar en ouder moeten over een digitale spelerspas beschikken. Op de pas staan o.a. naam, geboortedatum, KNVB nummer en een pasfoto. De pas is door de KNVB ingevoerd om speelgerechtigdheid en legitimatie van spelers te kunnen checken. Op de site van de KNVB vind je hierover meer informatie.

Gesta gebruikt de digitale spelerspassen bij het invullen van de benodigde gegevens bij officiële wedstrijen in de Wedstrijdzaken App van de KNVB. De leden van Gesta kunnen hun eigen digitale spelerspas zien in de Voetbal.nl App van de KNVB, als je inlogt met het e-mailadres zoals die in de ledenadministratie van Gesta staat. Weet je niet meer welk e-mailadres je bij ons hebt opgegeven? Vraag dat s.v.p. aan onze ledenadministratie. Ook andere vragen over de spelerspassen kunnen aan de ledenadministratie worden gesteld.

Meer informatie over de spelerspas vind je op de website van de KNVB.

opzeggen lidmaatschap

Indien u of uw kinderen niet van plan zijn om een volgend seizoen te voetballen bij RKVV GESTA, dan dient u dit zelf schriftelijk of per e-mail vóór 1 mei te melden bij het secretariaat.

U zult hiervan een bevestiging van ontvangen. Daarmee weet u zeker dat uw lidmaatschap beëindigd is.
Wij verzoeken u deze bevestiging te bewaren!

Te late ontvangst van de opzegging/verandering leidt automatisch tot verlenging van het bestaande lidmaatschap en tot de daaraan gekoppelde verplichting tot volledige betaling van de contributie voor het gehele volgende verenigingsjaar.

Beëindiging van het lidmaatschap zal pas dan worden geaccepteerd indien en zodra aan alle (financiële) verplichtingen is voldaan, zoals het betalen van nog uitstaande boetes en/of (restanten van) contributie e.d.

verjaardagen

teamindeling

De indeling kan je vinden onder nieuws.

club van 50

Wist jij dat er bij Gesta ook een vriendenclub bestaat?

Draagt u Gesta ook een warm hart toe? Dan bent u voor €25 per jaar lid van deze club. Dit bedrag wordt voor de helft besteed aan onze jeugd. Hier proberen we om de 2-3 jaar een uitje mee te organiseren.

Lijkt het je leuk om hier lid van te worden? Schroom dan niet en geef je op bij een van de bestuursleden, digitaal via het contactformulier op de pagina ‘contact‘ of door een mailtje te sturen naar jeugdinfo@rkvvgesta.nl.

ereleden

Er zijn binnen onze vereniging een aantal personen die zich zeer verdienstelijk hebben gemaakt voor onze voetbalclub.
Hieronder staan de personen die om die reden in eerdere ledenvergaderingen tot erelid benoemd zijn.

Jaan van Aert

Jan Nollen