Gesta admin

Introductie Kevin Krol

Graag willen wij via deze weg Kevin Krol introduceren. De komende weken kunnen jullie Kevin bij ons op het sportpark tegen het lijf lopen. Kevin is sportcoach vanuit de ABG Gemeente en vanuit deze rol gaat Kevin ons helpen in het verder verbeteren van onze jeugdtrainingen met de focus op pedagogisch en didactisch vlak. De komende periode zal Kevin zich introduceren bij de trainers en beginnen met het observeren van de trainingen.

Hier stelt Kevin zich kort aan jullie voor:

Hallo clubleden,

Als buurtsportcoach van de gemeente ABG ben ik dit jaar begonnen als clubkadercoach.

Ik woon in Rijen en ben getrouwd met Fieke en heb 2 kinderen, Tijn en Jans.

Op 5-jarige leeftijd ben ik begonnen bij voetbalvereniging RAC in Rijen, nu vv. Rijen. Na de gehele jeugdopleiding te hebben gevolgd heb ik bij de senioren in de selectie gespeeld. 8 jaar geleden ben ik gestopt met voetballen en ben ik nu aan het tennissen geslagen. Naast mijn baan bij de gemeente ben ik nog werkzaam bij Defensie.

Na mijn CIOS-opleiding heb ik veel skiles gegeven in Breda en ben ik trainer geweest van mijn zoontje tot afgelopen jaar, hierdoor heb ik het jeugdvoetbal van dichtbij meegemaakt en de veranderingen van de laatste jaren. Mijn dochtertje speelt handbal in Rijen en hier doe ik met 4 andere vaders op toerbeurt de coaching.