Gesta admin

Wij doen mee met de Rabo ClubSupport actie

Sport

RKVV Gesta is een voetbalclub waar plezier hoog in het vaandel staat. Daarnaast willen we gaan voor de hoogst haalbare sportieve prestatie waarbij ieders niveau en ambitie wordt gerespecteerd. Plezier in het voetbal is niet alleen plezier met de bal en je medespelers maar zeker ook het gedrag ten opzichte van iedereen die het mogelijk maakt dat jij kan voetballen. Dus ook richting trainers, leiders en vrijwilligers.

Ons doel

Wij zijn op de maandagavonden al een jaar met veel plezier bezig met Walking Football (wandelvoetbal) voor 60-plussers.
We oefenen veel op techniek en spelen aan het eind van de training een partijtje met elkaar. Om goed onderscheid te krijgen tussen beide teams willen graag dezelfde outfit hebben met twee verschillende kleuren.

Stemmen doe je hier: https://www.rabo-clubsupport.nl/breda/stemmen/details/173232-gesta

Bedankt!